22 Απρ 2013

Αθώος δηλώνει ο Άκης, για τις 8 Μαΐου αναβάλλεται η δίκη

Picture 0 for Αθώος δηλώνει ο Άκης, για τις 8 Μαΐου αναβάλλεται η δίκη

Ο πρώην υπουργός και 17 συγκατηγορούμενοί του στην υπόθεση δήλωσαν αθώοι, ενώ μόνο ο εξάδελφος του, Νικόλαος Ζήγρας, δήλωσε ένοχος για όσα ο ίδιος έχει ομολογήσει
Για τις 8 Μαΐου αναβλήθηκε η πολύκροτη δίκη του πρώην υπουργού, Άκη Τσοχατζόπουλου, η οποία ξεκίνησε σήμερα στο Τριμελές Εφετείο Κακουργημάτων.....

Ο πρώην υπουργός και 17 συγκατηγορούμενοί του στην υπόθεση δήλωσαν αθώοι, ενώ μόνο ο εξάδελφος του, Νικόλαος Ζήγρας, δήλωσε ένοχος για όσα ο ίδιος έχει ομολογήσει.
«Αρνούμαι κατηγορηματικά και απόλυτα το κατηγορητήριο σε βάρος μου», τόνισε ενώπιον του δικαστηρίου ο κ. Τσοχατζόπουλος.
«Το κατηγορητήριο είναι κατάπτυστο. Μήπως υπάρχει μια καθοδηγούμενη πορεία για να φτάσουμε σε αυτό το αποτέλεσμα;», επεσήμανε.
«Είναι άδικη, παράνομη και καταχρηστική αυτή συμπεριφορά εναντίον μου κι εναντίον της κόρης μου και της γυναίκας μου. Να επιληφθείτε της αίτησης αποφυλάκισης που έχει καταθέσει η σύζυγος μου. Εμένα ζητούσαν και φυλάκισαν τη γυναίκα μου», είπε ο υπουργός.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου