23 Απρ 2014

Στη Σαλαμίνα η οικογένεια είναι ιερή, κύριε Τσαβαρή.



Ο δήμαρχος κύριος Τσαβαρής  προκειμένου να διασωθεί από την διαφαινόμενη εκλογική συντριβή του, προσπαθεί να αποπροσανατολίσει την κοινή γνώμη ρίχνοντας στο παιχνίδι και τα τελευταία του χαρτιά  που είναι η συκοφαντία και ο βρώμικος πόλεμος.                 Ένας βρώμικος πόλεμος που στοχεύει στη σπίλωση τόσο εμού όσο και της οικογένειας μου....
Η χθεσινή του Πασχαλινή ανακοίνωση –βόθρος του κ.Τσαβαρή μόνο εμετό προκαλεί.       Συνιστά δε καθαρή συκοφαντική δυσφήμηση και θα κληθεί να λογοδοτήσει ενώπιον της  δικαιοσύνης.
Είναι κατάντια για ένα δήμαρχο να σκυλεύει και να αναπαράγει τις κακοήθειες και τους ανυπόστατους ισχυρισμούς ενός υποψ. Δημοτικού Συμβούλου που αναγκάστηκα να τον αποπέμψω από τον συνδυασμό μου, για τους λόγους  που αναφέρονται στη σχετική ανακοίνωση μου, και τους οποίους ο κ.Τσαβαρής πολύ καλά γνωρίζει.
Εγώ δεν θα πέσω στο επίπεδό του. Στη πολιτική του πεζοδρομίου, ως άνθρωπος και ως γυναίκα, δεν δέχομαι να πάρω μέρος. Τον πληροφορώ ότι τέτοια λιβελογραφήματα δεν με πτοούν καθόλου και την απάντηση θα την δώσει ο κόσμος στις 18 Μαϊου.                                Η αντιπολιτευτική μου δράση και ο έλεγχος που άσκησα και ασκώ σε όλα τα κακώς κείμενα της διοίκησης Τσαβαρή τώρα και 3 χρόνια, φαίνεται ότι τον έχουν πολύ ενοχλήσει και τον έχουν φέρει σε κατάσταση απελπισίας και πανικού.
Ποτέ μου δεν μπορούσα να φανταστώ ότι στη πολιτική αντιπαράθεση θα υπήρχε ανθυποψήφιος δήμαρχος που θα έφθανε στο σημείο να θίξει και να σπιλώσει με αυτό τον ανοίκειο και απαράδεκτο τρόπο μέλη της οικογένειας μου τα οποία καμία αφορμή δεν έδωσαν για να τύχουν αυτής της κακοήθειας εκ μέρους του κ.Τσαβαρή.                           Αυτός είναι τυχοδιωκτισμός, είναι πολιτική ανανδρεία, είναι ανηθικότητα.
Με την ίδια ευκολία με την οποία πιάνει στο στόμα του τον σύζυγό μου είμαι σίγουρη ότι μέσα στον πανικό του θα φτάσει στο σημείο να κατηγορήσει και τα ίδια μου τα παιδιά. Έχετε λοιπόν την ευκαιρία κύριε Τσαβαρή να βγάλετε ακόμα τρεις κατάπτυστες ανακοινώσεις για τα παιδιά μου και άλλη μία για τη μάνα μου.                                                                                                                                    Όπως είναι γνωστό σε όλη την Σαλαμίνα, σύσσωμη η οικογένεια μου και όχι μόνο, στέκεται αρωγός στην προσπάθειά μου και είμαι πολύ περήφανη γι’ αυτό, πράγμα που όπως φαίνεται ενοχλεί.                                                                                                                               Ζητώ συγνώμη από τον κύριο Τσαβαρή που εγώ δεν έχω διαλυμένη οικογένεια.
Η παράταξή μας ενωμένη σαν μια γροθιά, συνεχίζει σταθερά και αταλάντευτα την πορεία για την αναγέννηση της Σαλαμίνας, αδιαφορώντας και αγνοώντας τους λασπολόγους και τους κοινούς συκοφάντες.                   
Βαδίζουμε προς τη νίκη με καθαρά χέρια, καθαρούς ανθρώπους και καθαρή συνείδηση.
                                                                                                          Σαλαμίνα 22/4/2014
                                                                                                                Ρούλα Νάννου
Υποψ.Δήμαρχος Σαλαμίνας

4 σχόλια:

  1. Ανώνυμος25/4/14, 6:50 μ.μ.

    Η ΜΕ ΤΗΝ ΣΤΟΛΗ Η ΑΝΕΥ ΣΤΟΛΗΣ ΕΙΝΑΙ ΩΡΑΙΟΣ
    ΚΑΙ ΣΑΣ ΕΥΧΑΡΙΣΤΕΙ ΠΟΥ ΤΟΥ ΚΑΝΕΤΕ ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΚΟΥΡΑΖΕΤΕ ΠΡΟΕΚΛΟΓΙΚΟ ΑΓΩΝΑ .ΚΑΙ ΤΟΝ ΓΝΩΡΙΣΑΜΕ ΚΑΛΑ ,ΚΑΙ ΘΑ ΤΟΝ ΨΗΦΙΣΟΥΜΕ,ΚΑΙ ΕΣΥ ΚΥΡΙΑ...Η ΚΥΡΙΕ... ΚΑΝΕ ΜΕΤΑ ΟΤΙ ΘΕΣ ,ΚΟΙΤΑ ΜΟΝΟ ΜΗ ΧΡΕΙΑΣΤΕΙΤΕ ΜΕΤΑ ΝΑ ΤΟΥ ΓΛΕΙΦΕΤΕ ΕΣΕΙΣ ΤΑ ΦΡΥΔΙΑ,ΚΑΙ ΝΑΤΟΝ ΠΡΟΣΚΥΝΑΤΕ.ΟΤΑΝ ΘΑ ΕΧΕΙ ΒΓΕΙ ΓΙΑΤΙ ΘΑ ΒΓΕΙ.
    ΑΛΛΩΣΤΕ ΕΣΕΙΣ ΕΠΙΒΑΙΒΕΩΝΕΤΕ ΟΤΙ ΘΑ ΒΓΕΙ,ΔΙΟΤΙ ΤΟΝ ΦΟΦΑΣΤΕ ΓΙΑΥΤΟ ΚΑΝΕΤΕ ΚΑΙ ΛΕΤΕ ΟΛΑ ΑΥΤΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανώνυμος20/5/14, 5:24 μ.μ.

      ΤΕΤΑ ΤΕΤΑΚΗ ΑΝ Ο ΣΟΦΡΑΣ ΕΒΓΕΝΕ Ο ΚΟΤΣΕΛΗΣ ΘΑ ΗΤΑΝ ΑΝΤΙΔΗΜΑΡΧΟΣ Η ΣΤΗΝ ΧΕΙΡΟΤΕΡΗ ΔΗΜΟΤΙΚΟΣ ΣΥΜΒΟΥΛΟΣ ........ ΕΣΥ ΤΕΤΕΚΗ ΑΝ Η ΡΟΥΛΑ ΒΓΕΙ ΤΙ ΘΑ ΕΙΣΑΙ ?? ?? ΕΝΑ ΤΙΠΟΤΑ ΠΑΛΙ ..........ΕΝΑ ΤΙΠΟΤΑ..........ΕΝΑ ΤΙΠΟΤΑ..........ΕΝΑ ΤΙΠΟΤΑ..........ΕΝΑ ΤΙΠΟΤΑ........

      Διαγραφή
  2. Ανώνυμος26/4/14, 2:23 μ.μ.

    ΒΡΕ ΦΙΛΑΡΑΚΟ ΠΩΣ ΝΑ ΔΟΥΜΕ ΤΟ ΒΙΝΤΕΟ.ΠΟΥ ΦΤΥΝΕΙ Η ΚΥΡΙΑ ,,,,,,,,,,,,,,ΝΑΝΝΟΥ ΤΟΝ ΚΟΣΜΟ ΣΤΟ ΚΕΝΤΡΟ ΥΓΕΙΑΣ.
    ΒΑΛΕ ΤΟΒΙΝΤΕΟ ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ,ΤΟ ΛΕΣ ΝΑ ΔΟΥΜΕ ΝΑ ΤΟ ΔΟΥΜΕ .ΠΟΥ; ΝΑ ΤΟ ΔΟΥΜΕ,ΕΑΝ ΕΣΥ ΔΕΝ ΤΟ ΒΑΛΕΙΣ,ΑΝΥΠΟΜΟΝΩ,,,,,,,,,,,,,,,,,,, ΣΕ ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ ΕΚ ΤΩΝ ΠΡΟΤΕΡΩΝ.

    Απάντηση

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ανώνυμος20/5/14, 5:23 μ.μ.

    ΤΕΤΑ ΤΕΤΑΚΗ ΑΝ Ο ΣΟΦΡΑΣ ΕΒΓΕΝΕ Ο ΚΟΤΣΕΛΗΣ ΘΑ ΗΤΑΝ ΑΝΤΙΔΗΜΑΡΧΟΣ Η ΣΤΗΝ ΧΕΙΡΟΤΕΡΗ ΔΗΜΟΤΙΚΟΣ ΣΥΜΒΟΥΛΟΣ ........ ΕΣΥ ΤΕΤΕΚΗ ΑΝ Η ΡΟΥΛΑ ΒΓΕΙ ΤΙ ΘΑ ΕΙΣΑΙ ?? ?? ΕΝΑ ΤΙΠΟΤΑ ΠΑΛΙ ..........ΕΝΑ ΤΙΠΟΤΑ..........ΕΝΑ ΤΙΠΟΤΑ..........ΕΝΑ ΤΙΠΟΤΑ..........ΕΝΑ ΤΙΠΟΤΑ........

    ΑπάντησηΔιαγραφή