22 Μαρ 2013

Ο ΤΕΛΕΥΤΑΙΟΣ ΝΑ ΚΛΕΙΣΕΙ ΤΗΝ ΠΟΡΤΑ ….ΠΑΛΛΗΚΑΡΙΑ !



 


ΠΡΟΣ
1.Προεδρο του Δ.Σ. Δήμου Σαλαμίνας (με την παράκληση να διαβαστεί στο Δ.Σ.)
2.Μελη Δ.Σ. Σαλαμίνας
ΚΟΙΝΟΠΟΙΗΣΗ
1.Προεδρο Δημοτικής κοινότητας Σεληνίων

Πηρά την απόφαση κατόπιν έντονου προβληματισμού και σεβόμενη τις ηθικές μου αρχές αναγκαστώ να ανεξαρτητοποιηθώ από τον συνδυασμό ‘πρωτοβουλία πολιτών’ του κ. Τζαβαρη......

Ο λόγος της αποχώρησης μου είναι ότι με έκπληξη πληροφορήθηκα πως κατόπιν εντολής του Δημάρχου η επιτροπή Α.ΚΟΙ.ΠΟ.Π, πήρε την απόφαση της καθαίρεσης μου από πρόεδρο της συντονιστικής επιτροπής του κέντρου ανοικτής προστασίας ηλικιωμένων Αμπελακιων.(ΚΑΠΗ).
Αν και υπήρξα συνεπής στις υποχρεώσεις μου και δε δημιούργησα ποτέ πρόβλημα στα μέλη του ΚΑΠΗ, αντιθέτως μάλιστα ήμουν συμπαθής κατά κοινή ομολογία, εν τούτοις είναι εύλογη η απορία μου ποιοι ήταν οι λόγοι της καθαίρεσης μου?
Ειλικρινά απαντήσεις δεν μπόρεσα να βρω, αλλά κατέληξα στο συμπέρασμα πως η διαφωνία που εξέφρασα τόσο στο θέμα της Τούρλας, όσο και στο θέμα της κεραίας κινητής τηλεφωνίας επέφεραν την καθαίρεση μου. Φαίνεται ότι επειδή δεν συμμορφώθηκα προς τις υποδείξεις, αλλά διαφώνησα και εξέφρασα την άποψη μου ελεύθερα στο συμβούλιο, όπως αρμόζει σε μια δημοκρατία, η κατάληξη ήταν η αντικατάσταση μου από πρόεδρο της συντονιστικής επιτροπής του ΚΑΠΗ.
Όπως αντιλαμβάνεστε μετά από αυτήν την εξέλιξη, σεβόμενη τον εαυτό μου την ανιδιοτελή προσπάθεια και προσφορά μου στο ΚΑΠΗ Σεληνίων αποχωρώ από τον συνδυασμό πρωτοβουλία πολιτών.
Από πλευράς μου, θα συνεχίσω και ως ανεξάρτητη κοινοτική σύμβουλος, να αγωνίζομαι με το ίδιο σθένος και πάντα με ακεραιότητα για το καλό του τόπου.
ΜΕ ΤΙΜΗ
ΣΤΑΜΑΤΙΟΥ ΑΝΤΩΝΙΑ
Κοινοτική σύμβουλος

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου